Понеділок, 21.08.2017, 01:52
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

      Обдаровані, здібні, талановиті люди є гордістю будь-якого суспільства. Саме їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується  прогрес суспільства,  плодами якого користуються всі. Тому обдарованість необхідно виявити і розвивати. Однім із найважливіших напрямів діяльності вчителя в умовах школи є робота з учнями, яким властиві підвищені навчальні можливості. Такі учні характеризуються порівняно високим розвитком мислення, довготривалою пам`яттю, добрими навичками самоконтролю в навчальній діяльності, високою працездатністю. Для них характерні неординарність, свобода вираження, уява, чіткість різних видів пам`яті, швидкість реакції, уміння піддавати сумніву й науковому осмисленню певні явища, стереотипи, догми. Важливим чинником у формуванні обдарованої особистості є діяльність вчителя.

      Як відомо, якісна організація роботи з обдарованими дітьми залежить від професійної компетентності педагогічних працівників, які мають не  тільки володіти знаннями з питань психологічних особливостей обдарованості, а й бути готовими до творчого застосування свого досвіду, до постійної самоосвіти й саморозвитку у визнанні методів, форм, засобів технологій навчання і виховання обдарованих дітей.

     Найбільш поширеними складовими системи виявлення й розвитку талановитих учнів у нашій школі є проведення олімпіад, написання МАН,  конкурси «Найрозумніший» (3-9 кл.), турніри інтелектуальних змагань з різних предметів.

     З 7.10.2014р. по 21.10.2014р. у школі проводився І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін: укр. мови та літератури, іноземних мов, історії математики, фізики, астрономії, хімії, біології, екології, географії, інформатики.

     З 28.01.2015 по 04.02.2015 у школі проводився І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформативних технологій, економіки, російської мови.

     З 02.03.2015 по 05.03.2015 у школі проводився І етап з правознавства, обслуговуючої праці, технічної праці. У І етапі взяли участь 298 учнів 6- 11 класів. Для участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад була направлена шкільна команда  з 57 учнів. Команда школи завоювала 19 призових місць.

 

Загальна кількість

І місця

ІІ місця

ІІІ місця

19

5

9

5

 

   У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад вихованці таких учителів здобули призові місця:

І місце:

-  з біології Ніколаєнко Валерія 10-А (уч. Васильєва В.В.);

-  з історії Омельченко Інна 10-Б (уч. Коваль С.В..);

-  з фізики Омельченко Інна 10-Б (уч. Бондаренко О.В.);

-  з фізики Рибак Вероніка 8-Б (уч. Бондаренко О.В.);

-  з фізики Максименко Карина 9-Б ( уч. Бондаренко О.В.)

ІІ місце:

  • з фізики  Новосельська Злата 7-А (уч. Бондаренко О.В.);
  • з фізики Коханевич Нікіта 11-А (уч. Бондаренко О.В.);
  • з української мови і літератури Москаленко Марина (уч. Мартинюк Т.В.);
  • з історії Солодченкова Анастасія 8-В (уч. Світлоока Г.І.);
  • з математики Максименко Карина 9-Б (уч. Мурзіна Ю.В.);
  • з хімії Теплюк Ангеліна 11-А ( уч. Шмакова А.М.);
  • з астрономії Омельченко Інна 10-Б (уч. Бондаренко О.В.);
  • з астрономії Коханевич Нікіта 11-А (уч. Бондаренко О.В.);
  • з географії Коломієць Ірина 11-А (уч. Пасічник Г.І.).

 ІІІ місце:

  • з української мови і літератури Гаркуша-Омельченко Марія 8-В (уч. Ковч Т.В.);
  • з історії Кліщ Олександра 11-А (уч. Михайлюк Н.М.);
  • з математики Канцев Іван 6-Б (уч. Кандзьоба В.Г.);
  • з екології Ніколаєнко Валерія 10-А (уч. Васильєва В.В.);
  • з екології Коломієць Ірина 11-А (уч. Пасічник Г.І.).

 

Результати, які досягла команда школи серед випускників початкових класів:

ІІ місце        Костенко Максим 4-Б (Я і Україна) уч. Шульгіна Ю.В.

ІІІ місце     Третякова Валерія 4-Б ( читання) уч. Шульгіна Ю.В.

 

Результати ІІ етапу ХІУ Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика:

Клас

ПІ дитини

ПІБ учителя

Місце

5-А

Коцюба Руслана

Юрченко О.Е.

ІІІ

 

Результати ІІ етапу ІУ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка:

Клас

ПІ дитини

ПІБ учителя

Місце

6-Б

Чернова Аліса

Мартинюк Т.В.

ІІ

7-А

Антонюк Аліна

Юрченко Т.В.

ІІІ

8-В

Гаркуша-Омельченко Марія

Ковч Т.В.

ІІІ

 

Участь учнів школи у ІІ етапі МАН:

Кількість робіт

Призові місця

Загальна кількість призових місця

І

ІІ

ІІІ

8

3

1

3

7

 

Участь учнів школи у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

Клас

П І учня

Науковий керівник

Відділення

Результат

11-А

Коломієць Ірина

Яковенко Л.М.

  Філософії та суспільствознавства

І місце

10-А

Ніколаєнко Валерія

Васильєва В.В.

Екології та аграрних наук

І місце

11-А

Коханевич Нікіта

Бондаренко О.В.

Аерофізики та космічних ракет

І місце

11-А

Теплюк Ангеліна

Єфіменко І.В.

Російської літератури

ІІІ місце

11-А

Кліщ Олександра

Поліщук В.М.

Філософії та суспільствознавства

ІІІ місце

10-Б

Омельченко Інна

Коваль С.В.

Історії

ІІ місце

10-А

Ващенко Ольга

Мурзіна Ю.В.

Математики

ІІІ місце

 

Участь учнів школи у ІІ (обласному) етапі системи МАН

 

Клас

 

П І учня

 

Науковий керівник

Секція

 

Результат

 

11-А

Коломієць Ірина

Яковенко Л.М.

Педагогіка

І місце

10-А

Ніколаєнко Валерія

Васильєва В.В.

Лісознавство

І місце

 

Участь учнів школи у ІІІ (Всеукраїнському) етапі системи МАН

 

Клас

 

П І учня

 

Науковий керівник

Секція

 

Результат

 

10-А

Ніколаєнко Валерія

Васильєва В.В.

Лісознавство

ІІІ місце

11-А

Коломієць Ірина

Яковенко Л.М.

Педагогіка

ІV місце

 

Усі подані роботи на конкурс відзначаються актуальністю, науковістю, складністю, повнотою розкриття тем, аргументованістю висновків, творчістю, науковим стилем і грамотністю виконання, якістю оформлення. Захист був проведений на достатньо високому рівні, передбачав аргументацію вибору теми, чіткість, лаконічність викладу матеріалу, культуру мовлення, якість наочних матеріалів та вміння їх використовувати.

Учні школи п’ятий рік підряд беруть участь у УІ учнівській науково-практичній конференції “Філософські читання-2015р.”. Тема конференції: “Небанальність гуманності”.

У роботі конференції взяли участь лише дві учениці: Омельченко Інна (10-Б кл.), керівник Коваль С.В. – ІІ місце; Гурцкаія Аліна (10-А кл.) – Єфіменко І.В. – ІІ місце.

 

Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz