Понеділок, 23.10.2017, 01:45
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

Початкова школа

Якісний склад учителів початкової школи

Спеціаліст        Палазюк Т.В.

                          Усенко Ю.В.

І категорія        Замлинна Ж.Р.

Вища категорія   Поліщук Г.П.

                             Бойко Н.І.

                             Нагорна І.Д.

                             Винарчук З.М

Звання «Старший вчитель» : Синявська Н.А., Карпенко В.А.

Звання «Вчитель-методист»: Грозна Н.Д., Шульгіна Ю.В., Пазініч Л.Б.

 

Проблемне питання, над яким працює шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів

«Інноваційні  технології та  інтерактивні форми роботи на  уроках в школі I ступеня як засіб  активізації навчальної діяльності  молодших школярів»

 

 Діяльність методичного об'єднання спрямована на вирішення таких завдань:

—        створення умов для формування освіченої творчої особистості громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей;

—        забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;

—        робота з дітьми за програмою "Крок за кроком";

—        робота з дітьми за технологією «ПіснеЗнайка»;

—        інтеграція в навчально-виховний процес дітей з особливими потребами;

—        постійне підвищення рівня загально-дидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;

—        обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

—        виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;

—        створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

 

Творчі групи

«Крок за кроком»

«Правова освіта»

«Культура здоров'я»

«Обдарованість»

«Щаслива родина – щаслива країна»

«ПіснеЗнайка»

 

Комфортне навчання з «ПіснеЗнайкою» допомагає дітям адаптуватися до шкільних навантажень, уникнути перевантажень та хронічного стресу, які найчастіше спричиняють негаразди з успішністю та зі  здоров’ям  учнів.

Аналіз стану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

за 2014-2015 навчальний рік

            Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над науково-методичною проблемою «Педагогічна взаємодія у забезпеченні розвитку особистості дитини, у формуванні життєвих компетентностей випускника школи»

            У склад  м/о працюють 12 вчителів. Мають наступні кваліфікаційні категорії:

 Спеціаліст вищої категорії – 9

 Спеціаліст І категорії – 1

 Спеціаліст –1

Молодший спеціаліст -1

Звання «Старший вчитель» - 2

Учитель-методист — 3

            Учителі, Грозна Н.Д., та Карпенко В.А., пройшли  планову атестацію в цьому навчальному році і підтвердили свою кваліфікацію.

            Діяльність методичного об’єднання у 2014/2015 н.р. була спрямована на вирішення таких завдань :

  • створення умов для формування освіченої творчої особистості, громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей;
  • забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;
  • робота з дітьми за програмою «Крок за кроком»;
  • робота з дітьми за здоров’язберігаючою технологією «ПіснеЗнайка»;
  • інтеграція в навчально - виховний процес дітей з особливими потребами;
  • постійне підвищення рівня методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально - виховного процесу;
  • обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання і виховання;
  • створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

Аналіз роботи свідчить, що за минулий рік значно підвищився науково - теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

            У процесі роботи виправдали себе такі форми, як індивідуальна та групова робота зі слабо встигаючими та обдарованими учнями; розвиток здібностей і природних обдарувань учнів; підвищення в учнів мотивації до навчання.

   На засіданнях МО початкових класів у 2014- 2015 н.р. розглядалися нормативно - правові документи щодо організації навчально - виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін,обговорювався проект щодо единих вимог ведення шкільного журналу для початкових класів, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг.

   Згідно складеного плану було проведено 5 засідань методичного об’єднання вчителів початкових класів. (Всі протоколи в наявності.)

Вчителями початкових класів були підготовлені наступні виступи:

  • Креативні освітні технології. (Карпенко В.А.
  • Виразне читання як засіб розвитку емоційно-чуттєвої сфери молодших школярів.  (Синявська Н.А.)
  • Шляхи формування читацьких інтересів молодших школярів.  ( Грозна Н.Д.)
  • “ПіснеЗнайка — гармонія інтелекту і здоров'я”.  (Винарчук З.М.)
  • Форми співпраці учителя і учнів у процесі навчання.  (Бойко Н.І.)
  • Використання інноваційних технологій навчання на уроках української мови та читання. (Поліщук Г.П.)

            Також на засіданнях м/о було розглянуто питання про стан ведення документації, проведено аналіз підсумкових контрольних робіт з метою виявлення прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення.

            У період між засіданнями обговорювалися, вивчалися й впроваджувалися в практику досягнення психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, проводилися методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для молодих учителів. Педагоги вивчали якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їх вихованості. Проводилися учнівські олімпіади .        Досягнуто такі результати : з природознавства : 2 м., учень 4 -Б класу ,Костенко М. (Шульгіна Ю.В.), з читання — учень 4 -Б класу ,Третякова Валерія.(Шульгіна Ю.В.), з української мови — Запорожець Владислав, учень 4 -В класу (Синявська Н.А.) посів 8 місцею. Наталія Анатоліївна готувала одну дитину, а по хворобі на олімпіаду пішла інша , це і пояснює такий низький результат , з математики — учень 4 -В класу , Сорокопуд С. (Синявська Н.А.). посів 9 місце. Учень програмовий матеріал знає дуже добре, а з логічними задачами справляється погано. В класі дітей із математичними здібностями більше немає.

 Проводились тижні педагогічної майстерності, бесіди за «круглим столом», методичні оперативки тощо.

 Однією з найпоширеніших форм роботи МО є взаємовідвідування уроків і позакласних заходів.

            Вчителями школи у рамках тижня педмайстерності  було проведено відкриті уроки: з природознавства. Бережливе ставлення до природи. Правила поведінки в природі.(Нагорна І.Д.), української мови. Закріплення вміння писати буку”ве”,буквосполучення, написання складів, слів із малою буквою “ве”.(ГрознаН.Д.),л ітературного читання. По роботі й нагорода. Півник і двоє мишенят. (казка). Підсумок по темі. ( Винарчук З.М.),з образотворчого мистецтва. Ознайомлення з поняттям “хроматичні” та “ахроматичні “кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок “Котик мій сіренький”(Пазініч Л.Б.), з курсу “Я у світі”.Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. (Поліщук Г.П.),  ,з української мови.Урок розвитку звязного мовлення. Редагування текстів. (Шульгіна Ю.В.), з читання. Цікаві пригоди братів наших менших. М.Трублаїні “пустуни на пароплаві” (Синявська Н.А.).

  Учителі не тільки представили свої уроки, але й мотивували обрані ними форми і методи, проаналізували вплив їх використання на підвищення якості навчально-виховного процесу; визначили позитивні сторони та недоліки кожної моделі навчання та рівень засвоєння учнями знань при використанні даної моделі навчання, дослідили відмінність між методами роботи і технологією навчання.

            Презентуючи власний педагогічний досвід вчителі Грозна Н.Д. та Карпенко В.А. довели, що використання даних форм дає можливість учасникам «прожити обрану тему», знаходити раціональне зерно в суб’єктивній позиції, напрацювали новий досвід, який є досить дієвим та результативним в практичному засвоєнні.

            В ході проведення круглого столу «Розвиток творчих здібностей учнів» учителі активно висловлювали свої думки, зазначили позитивні й деякі негативні сторони питання та робили слушні висновки.

            До Дня права проводились відкриті уроки та години спілкування:

 Ми — діти світу (Поліщук Г.П.), Родина в житті людини.(Карпенко В.А., Бойко Н.І.), Вчуся все робити сам.(Поліщук Г.П., Пазініч Л.Б., Усенко Ю.В.).Мої права, мої обовязки як учня і громадянина. (Поліщук Г.П.) .Турбота про інших людей — головний обовязок у житті.(Бойко Н.І., пазініч Л.Б.), Родина в житті людини (Карпенко В.А., Бойко Н.І.).Ми — всі рівні (Поліщук Г.П.)

Без високої культури читання, наголошував В.О.Сухомлинський, немає ні школи, ні справжньої розумової праці. Вміння швидко знайти потрібну інформацію, оцінити її можливість і перспективність використання, засвоїти нові знання — все це вимога нашого часу. Щоб набути необхідних навичок, потрібно навчитися швидко читати.

            18.05.2015 року пройшов семінар-практикум з теми “Шляхи підвищення навички читання учнів початкових класів через використання сучасних технологій, нових форм роботи, інноваційного підходу до навчання.” Учасниками семінару  були  вчителі початкових класі та   вчителі української мови і зарубіжної літератури середньої ланки.

            Були розглянуті такі питання:

1.Формування техніки читання – основа успішного навчання. (Палазюк Т.В.)

2 .Форми і методи роботи на уроках читання в 4 класі. (Усенко Ю.В.)

3.Літературні компетенції - основа літературного розвитку молодших школярів. (Бойко Н.І.)

4.Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках літературного читання. ( Пазініч Л.Б.)

5.Ділимося досвідом. Читаємо з «ПіснеЗнайкою». (Винарчук З.М.)                                                          

6. Робота з обдарованими дітьми. Підготовка учнів до олімпіад та конкурсів з української мови та літературного читання. (Шульгіна Ю.В.)

Виховні заходи: «Посвята в козачата» (Карпенко В.А.), «Між нами козаками» (Нагорна І.Д.), родинне свято «Щаслива родина – щаслива країна (Винарчук З.М., Шульгіна Ю.В., Карпенко В.А.. Пазініч Л.Б.), спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «Нумо, хлопці!».

            Учні брали участь у різноманітних конкурсах малюнків : “ Мої права”, “Майбутня парофесія”, “ Знай і виконуй правила дорожнього руху”, “Безпека в житті — життя в безпеці”, “Мій рідний край”, “Земля потребує допомоги”, Мій улюбений казковий герой” і т.д.

            В рамках проекту «Культура здоров’я» проводилися уроки здоров’я «Діти за здоровий спосіб життя» (Грозна Н.Д.», « Здоров’я – це багатство на всі часи» - всі вчителі, «Запобігання інфекційним хворобам», «Корисні та шкідливі мікроби» (Замлинна Ж.Р.), «Вчимося розв’язувати конфлікти» (Поліщук Г.П.), «Щоб здоров’я мати, треба про нього дбати» (Шульгіна Ю.В.), «Дзвони Чорнобиля” (Пазініч Л.Б., Карпенко В.А., Бойко Н.А.), “Твоя безпека. Вибухонебезпечні предмети. Евакуація” (всі вчителі). Також проводилися бесіди з основ здоров'я.(за планом)

            З першого дня навчання педагогічний колектив початкової школи прагнув підсилювати виховний потенціал уроків і позаурочних заходів, формувати і закріплювати традиції школи. Для створення і згуртування дитячого колективу активно використовувалися форми гри і свята. Школярі брали участь у різноманітних виховних заходах, відвідували музеї, побували на екскурсіях тощо.

            Протягом року вчителі підготували і провели виховні заходи:

1 класи - свято  «Прощавай, букварику!», «Мамине свято”, “З Новим Роком!”(всі вчителі), “Україна — єдина країна”

2 класи – родинне свято  «Рідна , мово, колискова”,«Мамин день», «Масляна», «Супер-бабуся”, «Хлопці наші — молодці”, свято “Різдво на Україні”, зустріч з воїнами АТО, зустріч з ветераном ,“Україна — єдина країна”

3 класи - свята «Масляна», «Новорічні пригоди», «Міні-міс”, “Ну-мо, хлопці”, “Рідна наша , бабусю”, “Зустріч птахів”, “ Великий Кобзар”, “Я люблю Україну” ,“Україна — єдина країна”

4 класи - «По афганських дорогах», «А вже весна, а вже, красна” ,“Україна — єдина країна”,свято «Прощавай, початкова, школо!»

            В школі проходять різноманітні конкурси:

  • Найрозумніший (Бойко Н.І., Синявська Н.А.)
  • Конкурси читців (“Тарасове слово”, вірші Г.Бойка, до 70 річчя Перемоги)
  • Конкурс ерудитів.(Синявська Н.А.)
  • Найрозумніший клас (Пазініч Л.Б..)
  • Природнича вікторина(Винарчук З.М.)
  • Екологічними стежками (Бойко Н.І., Карпенко В.А.)

            Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель - батьки - діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

            Щорічно учні початкових класів беруть участь Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Соняшник», Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

            Вчителями були організовані виставки творчих робіт учнів на Благодійній ярмарці,, «Світ очима дітей», було взято участь у виставках «Замість ялинки букет», «Великдень», «Листівка до дня Перемоги», «Листівка татусеві», «Планета -Земля».

            Члени МО в 2014/2015 навчальному році працювали в створених проектах школи : «Крок за кроком», «Правова освіта», «ПіснеЗнайка», «Культура здоров’я», «Соціальна адаптація».

            Зібрали матеріал для створення збірників:

  • Просвітницька робота з батьками по упровадженню здорового способу життя в родині. Пазініч Л.Б.
  • Рухливі ігри на перервах. Бойко Н.І., Палазюк Т.В.
  • Фізкультхвилинки на уроках.Синявська Н.А.
  • Патріотичне виховання. Шульгіна Ю.В., Усенко Ю.В.
  • Екологія здоров'я : природа-родина-школа-суспільство. Нагорна І.Д.
  • Формування здоров'язберігаючих компетенцій молодшого школяра шляхом впровадження музико-терапевтичної педагогіки “ПіснеЗнайка”. Грозна Н.Д., Винарчук З.М., Замлинна Ж.Р.
  • Безпека та охорона здоров'я. Поліщук Г.П.

            В рамках реалізації медико - педагогічного проекту «гармонія інтелекту та здоров’я «ПіснеЗнайка» у школі І ступеня» в 2014-2014 н.р. вчителі Грозна Н.Д., Винарчук З.М., Карпенко В.А., Синявська Н.А., Бойко Н.І., Шульгіна Ю.В., Поліщук Г.П. проводили семінари, тренінги для колег міста та області:

  • Участь у vІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (18.09 -19.09) (Грозна Н.Д., Бойко Н.І., Карпенко В.А., Винарчук З.М.) Проект “Гармонія інтелекту і здоровя” (ПіснеЗнайка)
  • Відкритий урок для слухачів КОІПОПК. Урок читання. Доки рослина росте, доки очі милує. С.Носань. “Ялинка” (Карпенко В.А.)- грудень, 2014р.
  • Співпраці З КОІПОПК. (11.11.2014) Майстер-клас(Карпенко В.А., Бойко Н.І., Грозна Н.Д., Винарчук З.М., Шульгіна Ю.В.)
  • Виступ “ПіснеЗнайка — крок до здоровя” звіт досвіду на міському МО (22.01.15)  Грозна Н.Д.
  • Співпраця з КОІПОПК. Ділюсь досвідом. Майстер -клас (Карпенко В.А., Бойко Н.І., Грозна Н.Д., Винарчук З.М., Шульгіна Ю.В.)- 23.03.15р.
  • Участь у виставці. Майстер-клас “навчаємося, співаючи” (творча група), 23.04.15.
  • майстер-класи “Від ПіснеЗнайки до гармонії розвитку дитини” (творча група), 12.05.15р.

            У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування) . Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків), адекватно реагують на критику.

            Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які ставились на 2014/2015 навчальний рік і основному виконано.

Завдання методичного об'єднання на 2015/2016н.р.

1.Роботу МО спрямувати на оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.

2.Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.

3.Створення «банку» даних обдарованих учнів.

4.Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу:

-впровадження інноваційних сучасних технологій;

- урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;

- проведення уроків з використанням технічних засобів навчання (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів).

5.Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення,навичок інтерактивного здобування знань.

        Згідно плану роботи школи в період у жовтні 2014 року в навчальному закладі проходив методичний тиждень педагогічної майстерності вчителів на тему «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників навчального процесу».

         Проведенню тижня передувала певна робота. На одній з методичних нарад був розроблений план проведення тижня, призначені відповідальні за проведення відкритих уроків в рамках окресленої теми.

          Розпочали тиждень із виховного заходу «Посвята в козачата» учнів 2-х класів, учитель Карпенко В.А.

          Були запропоновані нетрадиційні уроки, які педагоги змогли відвідати в ході тижня : урок розвитку зв’язного мовлення . редагування текстів, 4 клас,(вчитель: Шульгіна Ю.В.),  з природознавства «Бережливе ставлення до природи. Правила поведінки в природі», 1- А клас, (вчитель Нагорна І.Д.), з літературного читання «По роботі й нагорода. Півник і двоє мишеня(казка). Підсумок за темою.», 2 – А клас (вчитель Винарчук З.М.), урок права «Турбота про інших людей - головний обов’язок у житті», 3 – Б клас ( вчитель Бойко Н.І.), виховний захід «Я люблю Україну», 3 – В клас ( вчитель Палазюк Т.В.),  з курсу «Я у світі»  «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим», 3 – А клас, ( вчитель Поліщук Г.П.), з навчання грамоти «Закріплення вміння писати букву «ве», буквосполучення, написання складів, слів із малою буквою «ве», 1 – Б клас, (вчитель Грозна Н.Д.), з читання «Цікаві пригоди братів наших менших. М.Трублаїні «Пустуни на пароплаві» , 4 – В,  ( вчитель Синявська Н.А.), образотворчого мистецтва «Ознайомлення з поняттям «хроматичні» та «ахроматичні» кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок «Котик мій сіренький», 2 – Б клас (вчитель Пазініч Л.Б.)

         Учителі не тільки представили свої уроки, але й мотивували обрані ними форми і методи, проаналізували вплив їх використання на підвищення якості навчально-виховного процесу; визначили позитивні сторони та недоліки кожної моделі навчання та рівень засвоєння учнями знань при використанні даної моделі навчання, дослідили відмінність між методами роботи і технологією навчання.

        Презентуючи власний педагогічний досвід вчителі Грозна Н.Д. та Карпенко В.А. довели, що використання даних форм дає можливість учасникам  «прожити обрану тему», знаходити раціональне зерно в суб’єктивній позиції, напрацювали новий досвід, який є досить дієвим та результативним в практичному засвоєнні.

        В ході проведення круглого столу «Розвиток творчих здібностей учнів» учителі активно висловлювали свої думки, зазначили позитивні й деякі негативні сторони питання та робили слушні висновки.

 

 

 

 

Проведення майстер-класів з теми "Впровадження медико-педагогічної технології "ПіснеЗнайка"

Семінар учителів початкових класів для слухачів КОІПОПОК

Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz