Субота, 19.08.2017, 12:08
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

КОНЦЕПЦІЯ  ВПРОВАДЖЕННЯ  МЕДІАОСВІТИ  В  УКРАЇНІ

Схвалено постановою Президії Національної академії педагогічних наук України 20 травня 2010 року, протокол № 1-7/6-150

  Головною метою Концепції є сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіаосвіти заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіаобізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.

   Концепція спрямована на підготовку і проведення широкомасштабного поетапного всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти на всіх рівнях; пріоритетне започаткування практики шкільної медіаосвіти, яка стане головною інтеграційною ланкою формування цілісної системи медіаосвіти; забезпечення медіаосвіти у вищій школі, насамперед при підготовці фахівців педагогічного профілю; врахування завдань медіаосвіти в ході здійснення освітніх реформ та планування відповідних бюджетних асигнувань; ініціювання широкої громадської підтримки медіаосвітнього руху, включаючи міжнародну співпрацю в цій сфері.

  Обов’язки провідного координатора впровадження медіаосвіти в країні бере на себе Національна академія педагогічних наук України.

                        

ОСНОВНІ ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ

І. Експериментальний етап (2010–2013 роки):

· організація всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в загальноосвітніх закладах (курсу медіакультури для старшо­класників);

· розроблення навчальних програм та організація експерименту з підготовки медіапедагогів і медіапсихологів на базі вищих навчальних закладів та закладів системи післядипломної педагогічної освіти для забезпечення масштабності експерименту з упровадження медіаосвіти в шкільну практику;

· координація зусиль науковців та педагогів-ініціаторів з метою експериментального розширення медіаосвітньої практики на всіх ступенях шкільного навчання, дошкільної, позашкільної освіти та освіти дорослих;

· формування позитивної громадської думки населення України, зокрема молоді, учителів, вихователів та батьків, щодо необхідності впровадження медіаосвіти як підготовки дитини до ефективної взаємодії зі світом  медіа.

 

ІІ. Етап поступового укорінення медіаосвіти та стандартизації вимог (2014–2016 роки):

· організація широкого громадського обговорення результатів експериментального впровадження медіаосвіти в педагогічну практику, врахування виявлених ризиків і ресурсів, подальше формування позитивної громадської думки;

· розроблення та затвердження державних стандартів фахової підготовки медіапедагогів, що встановлюють вимоги до її змісту, обсягу та якості;

· започаткування масової підготовки медіапедагогів у вищих навчальних закладах та закладах післядипломної педагогічної освіти;

· підготовка інформаційно-методичних матеріалів, програмного інформаційно-комунікаційного забезпечення, відеотек, фонотек, інформаційних баз шкільних бібліотек;

· запровадження інтегрованої медіаосвіти в початковій та основній школі, факультативних медіаосвітніх курсів, активізація роботи шкільних медіаосвітніх студій різного профілю, гурткової роботи;

· розроблення та апробація варіантів курсу медіакультури для старшокласників з урахуванням переходу до профільного навчання;

· поширення позашкільної медіаосвітньої практики;

· організація систематичного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів з питань викладання курсів медіакультури.

ІІІ. Етап дальшого розвитку медіаосвіти та завершення її масового впровадження (2017–2020 роки):

· науково-методичне та організаційне забезпечення процесу масового впровадження медіаосвіти в дошкільних закладах, ЗНЗ та ПТНЗ на основі аналізу практичних проблем, обміну досвідом, здійснення відповідного психолого-педагогічного супроводу;

· уведення медіаосвітньої складової у навчальні програми вищої школи з гуманітарної підготовки фахівців усіх профілів;

· розвиток матеріально-технічної бази всіх ланок медіаосвіти, оснащення медіапедагогів передовими інформаційно-комунікаційними технологіями;

· активізація співпраці освітян з медіавиробниками для подальшого розширення практики медіаосвіти;

· розроблення прикладних науково-дослідних тем з питань підви­ще­ння ефективності медіаосвіти для забезпечення наукового супроводу її впровадження.

Звіт  роботи  творчої  групи   за  2013- 2015  роки

  1. Тестування  десятикласників  « Як ти сприймаєш сучасні  мультимедіа » ( Інститут соціальної та політичної психології НАПН України )
  2.  Радіодиктант

   Традиційно 11 листопада 2013 року в День Української писемності та мови, Національна радіокомпанія провела масштабний проект – Всеукраїнський Радіодиктант національної єдності   «Піонер на  ниві  телебачення». В  нашій  школі  диктант  писали 55 учнів  10  класу.

  1. Участь   у  Всеукраїнському  конкурсі творів-звітів про інтерв’ювання дітей молодшого віку  на теми:
  •  «Діти і телебачення»
  • «Молодь та Інтернет»

У конкурсі  прийняли  участь  дві учениці  старших  класів:

  1.  Коханевич Нікіта ( 11-А клас) – учасник.
  2.  Теплюк Ангеліна ( 11 -А клас) – III місце.

      4. Радіодиктант

 07 листопада 2014 року в День Української писемності та мови, Національна радіокомпанія провела масштабний проект – Всеукраїнський Радіодиктант національної єдності   присвячений Дню писемності та мови і 90-річчю Українскього радіо.

Вперше за чотирнадцять років диктант писатимуть не за призи чи премії, а лише в ім'я ідеї. Усі кошти, потрібні для проведення акції, - від грошових премій переможцям до кошторису, необхідного для пересилки поштою призів, - було вирішено переадресувати бійцям АТО. Але всі, хто напише диктант без помилок, стануть героями спеціальних сюжетів в ефірі Українського радіо.

В  нашій  школі  диктант  писали 35 учнів  10  класу.

 

«Використання медіа освіти для формування інформаційних компетентностей учнів »

№ п/п

Зміст  роботи

Місяць

Відповідальні особи

Місце проведення

1

Складання плану роботи творчої групи.

вересень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

2

Вивчення  нормативно-правової бази, необхідної для  роботи  творчої групи.

жовтень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

3

Заняття творчої групи «Використання медіа освіти для формування інформаційних компетентностей учнів».

листопад

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

4

Ознайомлення членів творчої групи з науково-методичною літературою.

грудень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

5

Підведення підсумків роботи  за перший семестр

січень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

6

Заняття творчої групи «Використання медіа освіти для формування інформаційних компетентностей учнів»

лютий

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

7

Розміщення результатів діяльності творчої групи  у середовищі БЦ Вікі

березень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

8

Створення  банку  даних досвіду творчо працюючих вчителів

квітень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

9

Заняття творчої групи «Використання медіа освіти для формування інформаційних компетентностей учнів»

Підведення  підсумків роботи  за рік.

травень

Бондаренко О.В.,

Чабаненко А.В.

БЗШ№ 5

 

 

 

Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz