Вівторок, 19.09.2017, 21:57
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

"Культура здоров’я"

        Серед головних завдань, які покликана вирішувати сучасна школа - створення освітнього середовища, сприятливого для збереження та подальшого зміцнення здоров'я школярів, формування у них свідомого ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіння життєвими навичками  безпечної і здорової поведінки. Здорове молоде покоління - це запорука стабільного розвитку держави, один із чинників позитивного міжнародного іміджу.

         Педагогічним колективом ЗОШ №5 впроваджуються інновації, які якісно змінюють шкільне освітнє середовище, зокрема в навчальному закладі з 2002 року працює проект «Культура здоров'я». 

         У 2006 році ЗОШ № 5 взяла участь у Всеукраїнському конкурсі Школи сприяння здоров’ю і стала його переможцем.

        У 2010 році наша школа увійшла до Національної мережі Шкіл сприяння здоров’ю.

Мета проекту: виховання компетентного школяра в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як  до найвищої індивідуальної і суспільної цінності; формування і розвиток фізично, духовно і соціально  здорової особистості із стійкими переконаннями здорового способу життя, підготовка її до суспільно значущого самоствердження та самореалізації як громадянина України.

Завдання:

  • Залучати учнів до активних занять фізкультурою і спортом;
  • Забезпечувати психоемоційне розвантаження учнів;
  • Залучати учнівське самоврядування до здійснення фізкультурно-   оздоровчої роботи;
  • Виховувати усвідомлену мотивацію на необхідність фізичної активності та відповідального ставлення до здоров’я;
  • Залучати батьків до роботи з пропаганди культури здоров’я.

 

         Здоров’язберігаючі технології і підходи використовуються в усіх видах діяльності педагогів; активно впроваджуються внутрішкільні моделі організації навчально-виховного процесу; затверджено оздоровчий режим (введенні обов`язкові фізкультпаузи під час проведення уроків, рухові перерви, спортивні години, ігри на свіжому повітрі тощо). Зарядка на уроці дозволяє знімати стан утомленості на уроці, ослабити психологічну напруженість, викликану інтенсивністю занять і просто дати дитині можливість порухатися. Учні відвідують шкільні спортивні секції і гуртки, беруть участь у спортивно-оздоровчих заходах школи, в організації екскурсій, походів і прогулянок.

         Оптимізація рухового режиму учнів - один із чинників, що дозволяє наблизити шкільне середовище до природного середовища дитини.

        «Турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили».

Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz