Четвер, 19.10.2017, 12:06
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100

"Гармонійна освіта"

Протягом шести років учні нашої школи навчаються за медико-педагогічною технологією"ПіснеЗнайка"

 

З 2010 р. Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 - обласний опорний заклад з проблеми "Гармонія інтелекту і здоровя "

 

Семінар для слухачів ООЗ "Сучасний урок"

Комфортне навчання з «ПіснеЗнайкою» допомагає дітям адаптуватися до шкільних навантажень, уникнути перевантажень та хронічного стресу, які найчастіше спричиняють негаразди з успішністю та зі здоров ‘ям учнів. Залучення «ПіснеЗнайки» в процесі навчання дає позитивні емоції та створює успішне середовище.

Звіт творчої групи «Вчимося з ПіснеЗнайкою»

за 2014-2015 навчальний рік

  1. Мета: вирішення питань фізичного вдосконалення та зміцнення здоров’я дітей шляхом комплексного розв’язання педагогічних, медичних та соціальних завдань з урахуванням індивідуальних особливостей дитини в різні вікові періоди, гармонізації дитячої особистості і міжособистісних стосунків дітей, дорослих шляхом поширення інноваційних здоров’язберігаючих технологій «ПіснеЗнайки», комфортного, безстресового розвивального навчання.
  2. Завдання:
  3. Вироблення у дітей мотиваційних установок на ведення     здорового способу життя як однієї з головних умов і засобів збереження.
  4. Психологічне консультування й освіта вчителів.
  5. Просвіта батьків.
  6. Визначення стану здоров’я дітей та механізму пристосування до навчального процесу, зокрема: контроль за станом здоров’я дітей; визначення фізичної та розумової працездатності на початку та у кінці навчального дня; створення умов для розвитку творчої особистості, підвищення інтелектуального потенціалу кожної дитини.
  7. Проведення лікувально-профілактичної роботи.
  8.  Створення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в школі та класах.
  9. Створення умов для задоволення різноманітних інтересів дітей .
  10. Використання національних традицій, особливостей культури у змісті навчально-виховної діяльності учнів.
  11. Організація збалансованого харчування.
  12. Поповнення матеріально-технічної бази.

3. Очікувані результати:

  • поліпшення пізнавальної діяльності, полегшення в засвоєнні дітьми шкільної програми, підвищення їхньої успішності;
  • усвідомлення дітьми необхідності активного та здорового способу життя;
  • збереження та покращення стану здоров’я дітей;
  • формування життєвих компетентностей;
  • розвиток духовного світу та творчих здібностей дітей;
  • гармонізація стосунків у сім’ї та суспільстві;
  • забезпечення ефективності взаємодії між усіма учасниками навчально-виховного процесу на засадах толерантності й партнерства.
  • розробка рекомендацій для впровадження в практику традиційного навчання моделі гармонійного розвитку дітей;
  • піднесення рівня освіти й оздоровлення на якісно новий рівень.

4. Аналіз стану роботи творчої групи «Вчимося з ПіснеЗнайкою» за 2014-2015 навчальний рік

   Вся робота будувалася на певному досвіді вчителів. Завдання передбачали не тільки проведення уроків, позакласних заходів із використанням інноваційних технологій, а й піднесення рівня освіти й оздоровлення на якісно новий рівень, зміцнення фізичного,психічного, соціального здоров’я всіх учасників навчального процесу, створення умов для розвитку і саморозвитку кожного школяра,професійне зростання вчителів через професійні конкурси, участь у семінаю батьків-учнів-учителів-громадськості.

   На базі БЗШ І-ІІІ ступенів №5  працювала ООЗО. Учителі –початківці здійснювали методичну допомогу у  реалізації медико-педагогічного  проекту «Гармонія інтелекту та здоров’я «ПіснеЗнайка ».

   Протягом року впроваджувались різні форми діяльності:

- моніторинг і тестування вчителів: «Інтенсифікація навчання», «Аспекти ефективності уроку».

- презентація інтегрованого посібника «Навчання грамоти» для 1 класу, «Природознавство» для 1 класу, «Чарівний світ чисел» для 2 класу серії «ПіснеЗнайка»;

 - презентація авторської програми «Школа майбутнього першокласника», учителів Грозної Н.Д., Бойко Н.І., Винарчук З.М.;

 - проведення ділових ігор, «круглих столів», «майстер-класів»: «Діти з обмеженими можливостями», «ПіснеЗнайка» або школа без стресів», «Багатосенсорне навчання», «Мистецтво навчання або навчання через мистецтво».

 - проведення відкритих уроків у рамках  тижня педмайстерності.

4.1. Досягнені результати:

  • Матеріали з досвіду роботи педагогів:

Посібники:

  1. Збірник вправ. Формування мовних компетенцій учнів 3-го класу засобами медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка», Шульгіна Ю.В.
  2. Формування здоров’я молодшого школяра шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій, Замлинна Ж.Р.

Методична розробка:

«ПіснеЗнайка» - крок до збереження здоров’ я дітей ,Карпенко В. А.

  • Публікації у педагогічній пресі:

№ п/п

рік

Назва

Автор

Видання (назва, № стор.)

1

2014

Урок з  читання 4 кл.

Цікаві пригоди братів наших менших.

 М. Трублаїні «Пустуни на пароплаві»

Замлинна Ж.Р.

Початкова освіта

4.2. Презентація результатів :

  • Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні підходи до формування здоров’язберігаючого простору в загальноосвітніх закладах: регіональні моделі, досвід роботи» (22 – 24.11.2014р., м.Київ) – Грозна Н.Д., Винарчук З.М.
  • Участь у VІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (19- 20. 09.  2014 р., м. Черкаси):

1)«ПіснеЗнайка» - крок до збереження здоров’ я дітей» ,Карпенко В. А.

2) «ПіснеЗнайка – шлях до всебічного, гармонійного розвитку дитини», Бойко Н.І.

3) «Безстресове навчання – крок до успіху», Винарчук З.М.

  • Участь у Національній виставці “Інноватика в освіті України-2013”, жовтень 2013р. (диплом);
  • Участь у виставці “ Сучасна освіта Білої Церкви-2014”, березень 2014р.;

Відкриті уроки для слухачів КОІПОПК:

Бойко Н.І., природознавство, 3 клас «Гірські породи»

Поліщук Г.П., основи здоров’я, 3 клас «Культура поведінки»

Грозна Н.Д., українська мова, 1 клас « Письмо великої букви К, словосполучень з нею. Підготовчі графічні вправи.»

Шульгіна Ю.В., природознавство, 4 клас «Охорона природи в рідному краї»

Винарчук З.М.,природознавство,2 клас «Наша планета Земля»

Карпенко В.А.,літературне читання , 2 клас «Доки рослина росте, доти й очі милує»

Лекції для слухачів КОІПОПК на теми: «Нові підходи до гармонізуючої освіти першокласників згідно нового Державного стандарту початкової загальної освіти», «Упровадження МПТ «Гармонія інтелекту і здоров’я «ПіснеЗнайка» в школі І ступеня», «Презентація посібника з математики для 1-2 класів «Чарівний світ чисел», «Результативність впровадження МПТ «Гармонія інтелекту і здоров’я «ПіснеЗнайка» у школі І ступеня відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти» (Грозна Н.Д., Карпенко В.А., Винарчук З.М., Бойко Н.І.);

Круглий стіл «Безстресове навчання – крок до успіху».

Семінар-практикум «Гармонійний розвиток дитини через МПТ «ПіснеЗнайка».

Майстер – класи «Ділюсь досвідом: комфортне навчання з «ПіснеЗнайкою» на уроках математики (1 клас), української мови(1 клас) , природознавства (1-4 клас)»

  • З 2014 р. БЗШ І – ІІІ ступенів № 5 є Міжнародним тренінговим центром з проблеми «Упровадження МПТ «Гармонія  інтелекту і здоров’я «ПіснеЗнайка».

  Уроки, години спілкування та дозвілля узагальнені в посібники:

  •  «Щоб створити атмосферу радості»;
  •  «Гармонійне навчання – основа сучасної освіти»;
  • «Комфортне навчання з «ПіснеЗнайкою» (години спілкування);
  • Методичний посібник «Школа майбутнього першокласника»;
  • Заняття для батьків «Готуємось до школи разом з дитиною»;
  • Методичний посібник «Система розвивальних вправ для учнів 1-4 класів з підготовки до конкурсів та олімпіад з української мови»;

  Вчителі творчої групи є співавторами навчально-методичного посібника гармонійного розвитку дитини «Чарівний світ чисел»для 2 класу,Н.М.Яновська-(у 2ч.)-К.6, ПП «Н.М.Яновська», навчально-методичний комплект «Природознавство»для 1 класу, «Навчання грамоти» для 1 класу (Грозна Н.Д., Бойко Н.І., Винарчук З. М.,Синявська Н. А. Шульгіна Ю.В.,Карпенко В.А.).

    Ми отримали бажані результати, які очікували діти і їх батьки: стан здоров’я учнів не погіршився, а навпаки, у частини дітей він покращився . Учні стали краще читати, покращилась техніка читання. Помітна тенденція вдосконалення каліграфічного написання. Поліпшується мовленевий розвиток, що є запорукою успішності учнів, підвищується працездатність, мотивація до навчання. Розширюється пізнавальний інтерес, розвиток творчості учнів. Кожний школяр має змогу бути успішним.

Досягнення учнів нашої школи за 2014-2015 навчальний рік:

  • ІІ місце у міській олімпіаді з природознавства (Костенко М.., 4-Б клас);
  • ІІ місце у міській олімпіаді з читання (Третьякова В. 4-Б клас).

  - Всеукраїнський конкурс «Колосок» (18 золотих і 28 срібних дипломів);

  - Всеукраїнський конкурс «Соняшник»(2 учні-дипломи Всеукраїнського рівня,  3 - обласного рівня);

  - ІІ місце в міському конкурсі поезії (Яковенко А., 2-А);

        - ІІ місце в міському конкурсі поезії «Тараса думки будуть жити віки» (Нагребецька І., 3-Б клас);

        -  ІІ місце в міському конкурсі художнього мистецтва (9 учнів);

        -  І місце в обласному чемпіонаті зі спортивної гімнастики (Петренко Я., 2-А клас);

    Ми можемо з впевненістю сказати, що за допомогою МПТ діти стають здоровішими,розумнішими, добрішими. І наше головне завдання – не загубити школяра. Адже втрачений час надолужити дуже важко.

 

 

 

Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz