Середа, 13.12.2017, 23:27
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102
Головна » 2016 » Березень » 27 » Педагогічна рада на тему "Нові підходи до виховання молодого покоління"
17:40
Педагогічна рада на тему "Нові підходи до виховання молодого покоління"

23.03.2016р. відбулася педагогічна рада на тему: «Нові підходи до виховання молодого покоління: почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі, зміцнення обороноздатності країни, формування активної життєвої позиції»

Любов до Вітчизни і любов до людей –

це два швидких потоки, які, зливаючись,

утворюють могутню річку патріотизму

В.Сухомлинський

Тези:

  • Можна багато говорити про принципи і специфіку організації національно-патріотичного виховання. Але його впровадження залежить від багатьох чинників і від ставлення до нього людей. Патріотизм виникає не за вимогою, а за покликом душі.
  • Основними складовими національно-патріотичного виховання мають стати громадянсько-патріотичне, військово-патріотичне і духовно-моральне виховання.

 (Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 рр.)

 

Робота в групах

  1. Роль клубів військово-спортивного спрямування у формуванні громадянських якостей.

Ткачук В.В.

Змінюйте світ на краще, піклуйтеся про нього,

Тому що ви в ньому живете!

А.Кузьменко (Кузьма Скрябін)

Тези:

  • Туристсько-краєзнавча робота є одним із засобів  розвитку в школярів інтересу до історії рідного краю, що допомагає дітям усвідомити навколишній світ, примножити культурну спадщину минулих поколінь.
  • Короткотривалі краєзнавчі маршрути, подорожі та туристичні екскурсії формують у дітей навички співпраці в колективі, взаємодопомоги та підтримки.
  • Туристсько-краєзнавча робота є ефективним засобом патріотичного виховання учнівської молоді. Вона дає можливість виявити основні інтереси дітей, пробуджувати їхню спостережливість, сприяти розвитку дослідницьких здібностей учнів, знайомить їх із історією, культурою, звичаями та традиціями українського народу, створює умови для вільного розвитку особистості,  яка любитиме Батьківщину та вірно їй служитиме.
  • Значне місце у духовному відродженні займає православне краєзнавство. Відвідування учнями музеїв, театрів, храмів  сприяють створенню засад моральних цінностей майбутньої дорослої людини.
  • Патріотизм – це ще і вміння мати самобутність, зберегти її та залишити слід у літописі історії рідного краю.

 

 

  1. Співпраця сім’ї і школи у формуванні моральних якостей учнів.

Пазініч Л.Б., Бартківська А.М.

Сім'я — надійна школа кращих почуттів

 – любові, сердечності, щирості, чуйності

В.Сухомлинський

    • Політичні зміни, економічна, соціальна та духовна криза українського суспільства негативно вплинули на пересічну сім’ю, зруйнували чимало моральних і духовних цінностей, змусила багатьох батьків висунути на перший план матеріальне забезпечення дитини. У результаті сучасна сім’я втратила головні орієнтири для побудови власного життя. У зв’язку з  цим загострилися питання соціальної та психолого-педагогічної допомоги сім’ям у вихованні дітей.
    • Співробітництво класного керівника з батьками є умовою успішної виховної діяльності з учнями, адже на процес розвитку особистості дитини впливає родина. Серед важливих і відповідальних завдань учителя – батьки активні учасники педагогічного процесу.
    • Найповніше духовну культуру особистості забезпечує виховна функція сім’ї. Сучасна сім’я стає головною ланкою у вихованні дитини. Школа має знаходити нові підходи в роботі з батьківською громадськістю.
    • Сім’я закладає духовну основу особистості, її мораль, самобутність національного світорозуміння.

 

  1. Вплив українських традицій на формування духовних цінностей.

Грозна Н.Д., Юрковська М.М.

                                     Без традиції немає культури,

                                     Без культури немає нації.

В’ячеслав Липинський

  • Відродження України неможливе без пробудження національної свідомості українського народу, насамперед,  молоді. Тому особливе занепокоєння викликає сьогодні відсутність у більшості юнацтва усвідомлення себе частиною народу, діяльності відповідно до інтересів нації.
  • Формування патріотичної свідомості учнів, їхньої високої моральності, громадянської активності, поваги до історії народу має спиратись насамперед на знання рідного краю, його людей, їхніх звершень, адже велика Батьківщина, шляхетні громадянські чесноти починаються з рідного порогу своєї вулиці, школи, міста, краю.
  • По-справжньому пізнати народ, його традиції, культуру можна лише шляхом животворчого дослідження. А щоб долучитися душею до минулого нашого народу і мати майбутнє, потрібно вивчати народознавство.
  • Пріоритетними завданнями виховної роботи є прищеплення в учнів любові до духовних оберегів народу, рідної землі, готовності до праці в ім’я України, залучення їх до скарбів народної творчості.
  • Формування національної свідомості молодого покоління відбувається і через вивчення свого родоводу, генетичного коріння, традицій і звичаїв своєї родини, відновлення культу матері та сім’ї.

 

  1. Виховання законослухняності та формування активної життєвої позиції.

Михайлюк Н.М., Рудавська О.М.

Патріотизм – серцевина людини,

основа її активної позиції

    • Статус людини в суспільстві залежить  від неї самої. Наше завдання – створити необхідні умови для формування в учнів життєвої компетентності ті риси і якості, уміння й навички, що сприятимуть розвитку як самої особистості, так і європейської Української Держави.
    • У житті людини має бути місце як  для інтелектуальних досягнень, так і для толерантних взаємин, милосердних відносин, відчуття особистої відповідальності за долю своєї Батьківщини.
    • Активним громадянином, особистістю, яка не буде стояти осторонь проблем суспільства, може бути лише учень, добре обізнаний із питаннями історії, політичною ситуацією та реальними потребами свого народу.
    • Майбутнє нашої держави, її народу залежить від того, якими будуть її громадяни – сьогоднішні учні, на скільки у них будуть сформовані: активна життєва позиція, національна свідомість, моральність і гордість за свою державу.
    • Свідомий громадянин – патріот – це людина, яка сумлінно виконує свої громадянські обов’язки, любить рідних та близьких людей, дотримується чинних законів, усвідомлює соціальні проблеми Батьківщини та українського народу, добросовісно виконує свої професійні обов’язки.

 

 

  1. Виховні технології у роботі класного керівника.

Бойко Н.І., Яковенко Л.М.

«Ніякі статути, ніякі організаційні форми,

як би хитро вони не були придумані,

не можуть змінити впливу особистості

  вчителя у справі виховання»

К.Ушинський

 

Тези:

  • У сучасних умовах значення творчості в роботі вчителів незмірно підвищується, адже саме від творчого підходу до розв’язання складних і багатогранних завдань, які стоять сьогодні перед школою, значною мірою залежить ефективність  педагогічної праці, якість виховного процесу.
  • Становлення виховної системи, пошук нових виховних технологій – усе це поставило класних керівників на шлях творчої дослідницької роботи.
  • Кінцевий результат будь-якої діяльності гарантують і забезпечують виховні технології. «Технологія» - слово грецького походження, яке в оригіналі означає «знання про майстерність». Якщо пов’язати технологію з діяльністю, то структурно це буде виглядати так: діяльність – потреба – мета – мотив – мотивація – завдання – прийом – дія – операція – результат.
  • Педагогічна технологія – це форма знань, яка включає методи, засоби навчання й теорію їх використання для вирішення освітніх завдань.  У виховному процесі під «технологією» мається на увазі система знань, необхідних педагогу для стратегії, тактики й процедури виховання учнів.
Переглядів: 391 | Додав: ГлупакЛ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz