Понеділок, 11.12.2017, 20:17
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Мова сайту
Выбрать язык / Select language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102
Головна » 2015 » Жовтень » 14 » Проведення тижня педагогічної майстерності в початкових класах
19:11
Проведення тижня педагогічної майстерності в початкових класах

  Тижні педагогічної майстерності — це своєрідний звіт досвідчених вчителів, вчителів-методистів, старших вчителів про свою роботу. В програму методичного тижня нашої школи входить: проведення відкритих уроків, позакласних виховних заходів майстрами педагогічної праці, підготовка методичної розробки для учнів «Учись учитися!», виставки наочних посібників, дидактичного матеріалу, учнівських зошитів, творчих робіт учнів. Завершує методичний тиждень «Захист досвіду роботи вчителя школи з підвищення ефективності уроку».

        Метою  методичного тижня  є:

 - обмін досвідом серед колег;

 - ознайомлення з результатами роботи вчителів, які атестуються;

 - удосконалення професійної діяльності молодих спеціалістів.

        Завдання методичного тижня у школі є:

   - створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів   

      кожного;

   - заохочення навичок дослідницької роботи;

   - розвиток ініціативи та творчого пошуку;

   - використання перспективного педагогічного досвіду.

      Згідно плану роботи школи в період 12.10. 15. - 15 10. 15 р. в навчальному закладі проходив методичний тиждень педагогічної майстерності вчителів на тему «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників навчального процесу».

     Проведенню тижня передувала певна робота. На одній з методичних нарад був розроблений план проведення тижня, призначені відповідальні за проведення відкритих уроків в рамках окресленої теми.

     12 жовтня  педагоги змогли відвідати в ході тижня: урок позакласного читання «Плекаймо мову!», 3 клас (вчитель: Пазініч Л.Б.),  з математики «Склад числа 7. Дні тижня. Написання цифр», 1- Б клас (вчитель: Шульгіна Ю.В.), з трудового навчання «Аплікація з паперу. Виготовлення комбінованої аплікації  «Підводний світ»», 1 – А клас (вчитель: Хмарська Т.П.) , з літературного читання «Уявлення про народну казку. Українська казка «Рукавичка»», 2-А клас (вчитель: Нагорна І.Д.).

     13 жовтня вчителі відвідали уроки: з української мови «Буква «ща». Позначення нею звуків «шч»», 2-Б клас( вчитель Грозна Н.Д.), з математики «Повторення таблиці множення числа 7, ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці», 3-В клас (вчитель: Карпенко В.А.), (інклюзивне навчання), з української мови « Поняття про складне речення», 4-В клас (вчитель: Палазюк Т.В.), з української мови «Слова, що звучать і пишуться однаково. Слова,що мають кілька значень», 3-А (вчитель: Винарчук З.М.) (інклюзивне навчання), з математики «Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел в межах 200000. Мільйон. Розв’язування задач.», 4 А клас (вчитель : Поліщук Г.П.), з української мови. Навчання грамоти  «Звук «і», позначення його буквою «І». Читання складів та слів з вивченими літерами. Буква і в ролі окремого слова», 1-Б (вчитель: Синявська Н.А.)

       Були проведені виховні заходи «Посвята в козачата» серед учнів других класів (Замлинна Ж.Р.), урок з народознавства «Обереги дому», спортивні змагання серед хлопчиків1-4 класів «Козацькі розваги» .

       Виховні заходи провели вихователі групи продовженого дня. Серед учнів 2 класів були проведені рухливі ігри на свіжому повітрі ( Усенко Ю.В.), для третіх і четвертих класів була проведена вікторина «Де козак, там і слава» (Блоха Т.Л)

       Вчителі не тільки представили свої уроки, але й мотивували обрані ними форми і методи, проаналізували вплив їх використання на підвищення якості навчально-виховного процесу; визначили позитивні сторони та недоліки кожної моделі навчання та рівень засвоєння учнями знань при використанні даної моделі навчання, дослідили відмінність між методами роботи і технологією навчання.

 
Переглядів: 178 | Додав: ГлупакЛ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Свята та Події
Календар свят і подій
__________________
Новини ПедПреси
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz